Tuesday, April 14, 2009

It's official: we're online

I did it! I shared my blog with my friends and I'm curious what they will think of it.
I know many of you would prefer me writing in Dutch, but my love for the English language is so big, that I must disappoint you this time. Sorry guys, this blog will be in English.
Since I do have friends that only speak English, it would be even harder for them to try and read my lines as it is to you.
Feel free to leave your comments. Otherwise this will be a monologue and I prefer some interaction after all.

4 comments:

Anniek said...

Hey :)
Proficiat met het delen van je blog. Het ziet er heel leuk uit!
Jammer dat je in't Engels schrijft, ik versta dat echt maar half. Maar ik zal in ieder geval mijn best doen om het te begrijpen.Misschien leer ik zo ook wel een beetje Engels.
knuffel en succes!
you go!

Upje said...

Het ziet er idd heel tof uit! Ik voel me niet zeker genoeg om in het Engels te antwoorden, maar het lukt wel prima om te begrijpen wat je allemaal schrijft. En om te kunnen zeggen dat je - hoe hadden we het ook verwacht - het goed doet! Tof, ga zo verder :-)!

www.kokenenhogehakken.blogspot.be said...

Hey Anniek!
Blij dat je hier ook komt piepen. Jammer dat je het niet zo leuk vindt dat ik in het Engels blog. Ik probeer het niet te moeilijk te maken.
Knuffel,

www.kokenenhogehakken.blogspot.be said...

Hey Upje,
je hoeft helemaal niet te antwoorden in het Engels hoor. Ik begrijp wel Nederlands hè. lol
Maar ik vind het wel fijn dat je wilt meelezen.
Knuffel,